Wednesday, August 22, 2012

Salam Eid Mubarak


Happy Eid Mubarak to all Muslims! And to my family, friends and acquaintances, maafkan segala salah dan silap saya. Maaf jika ada terlanjur kata, terkasar bahasa atau terlebih gurauan. Sesiapa yang terasa hati, maafkan saya yea?

To strangers or exes (friends or whatever), or to anyone or whoever yang pernah kenal or pernah dengar the name of Malina Azman, kalau ada terasa hati or tersakit hati or pernah membenci and maybe masih membenci, yang pernah menyampah or masih menyampah, maafkan saya. Saya memohon maaf dari hujung tudung ke hujung wedges. I admit that I ada sakitkan hati, hancurkan hati or maybe hancurkan hidup orang, mohon dimaafkan. Saya tidak sengaja. Kalau ada yang tersalah faham dan tersalah anggap dengan kata-kata ataupun niat saya, harap dimaafkan dan dilupakan. Buang yang keruh, ambil yang jernih. Mungkin saya jahat dimata anda, tetapi anda tetap saya sayangi. I never hate people for no reason. Kalau membenci, pasti ada sebab. And sempena Aidilfitri ni, sempena hari baik, bulan baik ni, I want to get rid of those negative feelings and negative vibes or energy around me. Saya ampunkan semua dan harap semua mengampunkan saya juga. Manusia tidak pernah lari dari membuat kesilapan, I'm just a human being, I'm far from perfect, so I am sorry from the bottom of my heart.

Semoga Allah memberkati dan merahmati anda sekeluarga. Harap diampunkan segala kesalahan saya yea? Last but not least, Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin. Tulus ikhlas dari hati. Enjoy your Raya and insyaAllah, kalau mampu and kalau boleh, try buat puasa sunat 6 hari di bulan Syawal. Semoga Allah memberkati segala amalan kita :) Assalamualaikum.


Malina Azman, x

No comments:

Post a Comment